דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקיחת משכנתא 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2197 פעמים ]

משכנתא הינה הלוואה בתנאים מיוחדים שניתנת על ידי הבנקים. הלוואה זו היא הלוואה שפרוסה על פני שנים ועשרות שנים. הבנק מעניק הלוואה בסדר גודל שכזה כנגד העמדת בטחונות כגון שיעבוד הנכס ועיקולו במקרים של אי עמידה בתשלום. לקיחת משכנתא הינה צעד משמעותי שישפיע עליכם למשך שנים רבות. לבחירה נבונה יש חשיבות מכרעת בבניית תא משפחתי יציב. המשכנתא מחייבת אתכם לעמידה נוקשה בתשלומים למשך שנים רבות.  כמו כן, לקיחת משכנתא כרוכה בהליכי פרוצדוראליים שונים מול הבנק.

מסלולי משכנתא:

בעוד בעבר לא היו מסלולי משכנתא שונים אלא משכנתא המחולקת לתשלומים קבועים ללא יכולת שינוי עד תום המשכנתא, כיום עומדים בפני לוקחי המשכנתא מסלולים שונים ותמהילי משכנתא שונים שמותאמים למקרים שונים ורמות הכנסה שונות.

מחזור משכנתא

בנוסף, למי שכבר יש משכנתא ישנה אפשרות למחזור המשכנתא במידה והוא עומד בתנאים מסוימים. בשנים האחרונות בעקבות הריבות הנמוכות השתלם לאנשים למחזר את המשכנתא שלהם בבנק אחר וליהנות מהפרשי הריבית. יחד עם זאת, מחזור משכנתא כרוך בתשלום קנס לכן חשוב לבדוק האם לקיחת משכנתא חדשה משתלמת עבורכם. מחזור משכנתא חכם עשוי לחסוך לכם מאות שקלים בחודש ואפילו לקצר את תקופת התשלום בתקופת זמן לא מבוטלת.

יועצי משכנתאות

יועצי משכנתאות יכולים לסייע לכם להעריך את כדאיות המהלך כמו גם לבחור את מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורכם.  חשוב לא להסתמך על ההמלצות של יועצי הבנק בלבד שכן הם מייצגים את הבנק ואת האינטרסים שלו. רוב האנשים חסרים את המידע הרלבנטי או את הבננה לגבי ההשלכות העתידיות של הבחירה שלהם לכן חשוב להתייעץ עם מי שיש לו הבנה בתחום ויכול לנהל משא מתן מול הבנק כשבידו כל האינפורמציה הרלבנטית. ההבדלים בין בנק לבנק, בין מסלול למסלול ומשכנתא למשכנתא יכולים לבוא לידי ביטוי במספר התשלומים בריבית קבועה ולא צמודה, בשוני בהגבלה על אחוז מסך ההלוואה, בעוגנים שעליהן מתבססת  המשכנתא בהינתן ריבית משתנה, ובאפשרות להקפיא תשלומים במהלך השנה. הגדרות אלו עלולות להיות ג'יבריש לאדם מהישוב לכן רצוי לבצע בדיקה מקיפה וללמוד קצת את הנושא מלבר ומלגו לפני שחותמים על המשכנתא או שוט לפנות ליועצים בלתי תלויים שיסייעו לכם בעניין. חשוב לזכור גם שמאחר ויועצי משכנתאות מייצגים מספר לקוחות, יכולת התמקחות שלהם עם הבנק הינה גדולה יותר.

 

www.joomi.co.il


בניית אתרים בג'ומלה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב